2010 m. vasario 20 d., šeštadienis

Duet 10.03 Dai-chan Big Chance

Tema:Dainavimas
Aš visada mėgau dainuoti!
Atsimenu kai buvau mažas berniukas, aš visada dainuodavau. Net kai eidavau į prekybos centrą apsipirkti aš garsiai dainuodavau pavyzdžiui Matsuda Seiko dainas. Aš pariimdavau tikrus skundus iš mamos ir brolio, kurie sakydavo "Aš nenoriu eiti apsipirkinėti su tavimi!"...Maa, kai aš pagalvoju apie tai dabar, aš galiu juos suprasti. Tu nenorėtum iš vaiku darželio eiti su berniuku dainuojančiu "Anata ni aitakute~Pasiilgau tavęs~" tiesa? Aš nenorėčiau (juokiasi). Bet tai nieko blogo. Tai tik dėl to, kad mėgau dainuoti. Bet... tai buvo problema nes tai nebuvo anime dainos vaikams (juokiasi).


Ai, prie to pačio aš dažnai dainuoku (Katori) Shingo kun dainas karaoke studijose. Ir kai aš maudausi, kol klausausi muzikos aš niuniuoju dainas, man patinka nepaisyti žanro. Kartais aš dainuoju entuziastiškai iš visos širdies todėl mama pradeda pykti ir rėkia "Tu triukšmauji!". Ar svarbus gebėjimas dainuoti? Manau aš vis dar "dar ne" lygije . Bet galėti dainuoti didelėje vietoje yra geriausia aplinka. Aš noriu daug praktikuotis ir galėti dainuoti energingas dainas ir ramias balades.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą