2010 m. vasario 19 d., penktadienis

Nicola 10/01 Ryosuke dalis

Nicola 10/01 Yamada Ryosuke 17 Q&A


1. Ryosuke’s mėgstamiausias dalykas, kurį daro Yuri kun?
Yra tikrai miela, kai jis sėdi ant mano kelių. Tokio amžiaus jis turėtų liautis tai daręs, bet kadangi tai Chinen aš galiu to nepastebėti.


2. Kokiu stiliu tu nori, kad merginos rengtūsi šią žiemą? Ir ko tu niekada nenorėtum, kad ji dėvėtų nepaisant sezonų?
Ką nors šilto. Jei ji dėvėtų marškinėlius žiemą aš pradėčiau nerimauti, kad ji gali peršalti. Man galbūt patiktų pukuoti, megzti drabužiai. Bet visi rožiniai daigtai yra NG. Ne gothic Lolita.


3. Koks merginos posakis ar veiksmas priverčia tavo širdį plakti?
Tas „hm?“ kai aš ja pašaukiu. Ne „ką?“ man patinka tas „hm?“.


4. Ar tu bendrauji su savo vyresne ir jaunesne seserimis? Apie ką jūs kalbatės?
Visi penki iš mūsų sutariami puikiai. Mes einame į atrakcionų parkus arba darome BBQ. Mano janesnioji sesuo arba mano mama dažniausiai sėdi šalia manęs atrakcionuose. Bet mano vyresnioji sesė pavėluoja. Mes kalbame apie kvailus dalykus. Apie darbą aš kalbu tik su savo tėvais.Tai akivaizdžiai neišeis gerai jai gaminsiu aš (juokiasi).

5. Girdėjau Yamada-kun dievina braškes. Ar tu kada nors gaminai ką nors iš braškių?
Ne. Bet, yra restoranas kuriame patiekiami patiekalai tik su braškėmis. Kai aš pamačiau Ojiya aš užsimaniau pabandyti, bet aš niekada nieko negaminau pats.

6. Ar tu mėsėdžio (agresyvaus) ar visaėdžio tipo vaikinas?
Žmogus, kuris visą laiką valgo daržoves yra agresyvus? (rimtas) Ah, žmogus, kuris nėra agresyvus santykiuose? Taigi tai nesusija su vegetarais. Būk malonus, ne daugelis prieina arti manęs mokykloje (juokiasi). Visgi aš nekalbu su merginomis. Galbūt aš agresyvaus tipo. Bet aš valgau mėsa.


7. Jei tu būtum mergina, kurį iš narių pasirinktum kaip savo vaikiną?
Dai chan (Arioka Daiki). Jis man pavydi, bet jis tikrai gražus. Galbūt per pasimatymą mes eitumėm į atrakcionų parką. Aš nekenčiu kalnelių todėl jam reikėtų daug pastangų dėl to. Eh, Chinen pasirinko mane? Parašykite „Atsiprašau. Aš


8. neturiu svajonės. Ką man reikia daryti kad ją turėčiau?
Aš manau geriausia yra turėti svajonę. Tu stiprėji kai turi savo tikslą. Jei tu turi daugybę pomėgių, pabandyk vieną vienu metu ir jei tu manai, kad jis tinka tęski tai toliau. Pasiekti aukštumas tame hobyje. Svarbu padaryti pirmą žingsnį
!!


9. Jei tu turėtum Doreamon kišenę ko labiausiai norėtum?
Aš norėčiau „sokodemo durų“ (juokiasi). Aš norėčiau iš darbo eiti tiesiai namo. Tai aiškų padarytų mano gyvenimą lengvesnį.
***Doreamon yra žinomas mėlynas katinas-robotas iš animacinio filmuko. Jis turi priekinę kišenę, kurioje nešiojasi spiacialius įrankius. Dokodemo durys tai durys kurios perkelia tave kur tik nori.


10. Aš studentas, kuris ruošiasi egzaminui, bet negaliu susikaupti mokslui. Ką man reikia daryt?
Aš nemanau, kad reiki seve versti. Yra keletas būdų, kurie tinka kai kuriem žmonėm. Sau aš turiu būti rūstus nes aš esu tikrai silpnas (juokiasi). Todėl geriausia žinoti save. Kai žinosi apie save, tu pradėsi žinoti geriausia mokymosi būdą naturaliai. Geriau paklauskite Chinen dėl atsipalaidavimo (juokiasi).


11. Pasakyk mums ką reiškia tavo šuniukų vardai Ku ir Cookie ir jų įpatingus triukus?
Nykštukinis pudelis Ku, nes tai Dragon Ball veikėjas. Chihuahua Cookie, nes jo spalva yra kaip sausainio. Kai aš pašaukiu Ku, jis atbėga pas mane ir duoda man penkis. Ant mano telefono ekrano yra Ku su akiniais nuo saulės. Aš pamišęs šeimininkas (juokiasi).


12. Kokio tipo vyrai, vaikinams atrodo šaunūs?
Žmogus, kuris gyvena kaip vyras. Pavyzdžiui, aš manau kas yra stiprus iš pagrindų. Aš nesu susitikęs daugelio iš Johnny‘s taigi aš nežinau ištikrųjų, bet Kamenashi ilga patirtis padaro jį išmintingą ir nuostabų.


13. Kuris koncertas yra įsimintiniausias tau?
Pastarasis Dome koncertas paliko įpač didelį įspūdį man. Mes visi darėm tai ką galim geriausiai, kad parodytumem savo dėkingumą kiekvienam iš jūsų, mes netgi nuėjome iki ašarų. Stovėti priešais 55 tūkstančius žmonių stulbinantis ar net labiau nei neitikėtinas jausmas. Tai galbūt tas pats kas matyti mėlyną vandenyną pirmą kartą ir sakyti „Dar niekada to neregėjau“.


14. Kokia tavo vardo kilmė?
Suke reiškia padėti kitiems, taigi aš manau, kad jie man davė šį vardą sakydami man, kad gyvenime aš turiu padėti kitiems. Aš neklausiau tėvų smulkmenų (juokiasi).


15. Ką labiausiai netikusio tu padarei šiais metais?
Aš netikėtai užmigau prieš darbą!Aš pabudau kai turėjau susitikti dėl dramos filmavimo todėl greitai jiems paskambinau (juokiasi). Mano vietą atidėjo vėlesniam laikui, bet aš buvau toks nustebęs. Tapau lyg amerikietis sakantis „WOW
”!


16. Kokia tavo mėgstamiausia ir mažiausiai mėgstama pamoka?
Mano mėgstamiausias dalykas yra P.E. , o mažiausiai mėgstamos yra visos kitos pamokos (juokiasi) !Mano mokykloje per P.E. žaidžiame tik krepšinį ir tinklinį, taigi aš tiesiog turiu žaisti žaidimus su kamuoliu taip gerai kaip galiu (juokiasi). Be mažiausiai patinkančių pamokų, manau gamtos mokslas ir kalbos yra pakenčiamos. Nėra jokio būdo, kad patiktų matematika (juokiasi).


17. Pasakyk man būdą kaip nesinervuoti!
Tokio būdo nėra. Aš irgi nervuojuosi. Bet jei tu galvosi, kad tu pasimesi, taip ir atsitiks. Jei galvosi „Aš galiu tai padaryti!!!” bus įmanoma ką nors padaryti gerai kai tu nervuojiesi. Tu gali baigti su atsimalaidavimo jausmu jei tu pasimetes irgi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą