2010 m. vasario 19 d., penktadienis

Potato 3/10 Yamada Ryosuke

Potato 3/10 Yamada Ryosuke

Nuo pat pradinės mokyklos mane jaudino Valentino Diena. Kad kiti žmonės nepastebėtų mano susijaudinimo aš vaidindavau visiškai normalų. Kad padaryčiau viską prislėgtai, aš neatsimenu kad kada nors būčiau gavęs šokoladų. Tv dramose šokoladus visada randa pasuolėse, batų lentynose, o vaidmens atlikėjas sako „Oh!“. Bet aš niekada taip nesijaučiau. Tu turbūt nustebusi koks nepopuliarus aš esu... (Žurnalistas:Bet mes visi sportuojančius vaikinus laikome populiariais?) Tai ne tiesa (juokiasi). Aš žaidžiau futbolą, bet aš vaidinau labai kvailą (juokiasi) Taigi aš neturiu gerų Valentino dienos prisiminimų. Mano svajonė yra, kaip aš jau anksčiau sakiau, aš manau, kad būtų šaunus jausmas rasti šokoladą batų lentynoje, bet aš labiau norėčiau gauti tai iš jos pačios. Man nerūpi vieta. Mokyklos koridoriuose, man nesvarbu jei aplinkui bus žmonių. Nes jai aš gausiu nuo jos slaptai, ir žmonės vėliau tai suprastų aš sutikčiau. Mano reakcija kai ji įteiktų man šokoladą galėtų būti, „(kokiu nors nemielu tonu) Ačiu“. Bet ištikrųjų aš būčiau tikrai laimingas dėl jausmo kurio jai negalėčiau parodyti. Dėl to aš jį slėpiu.

Aš nežinau kokio tipo vyras yra populiarus. Tikriausiai aukštas žmogus? Man nederėtų kalbėti bet (juokiasi). Dar žmogus, kuris su visais draugiškas. Bet yra dvi pusės- draugiškas ir per daug draugiškas, todėl bus sunku. Asmuo, kuris gali būti ant draugiško ir per daug draugiško ribos galėtų būti populiarus. Atsimenu kai pradinėje mokykloje berniukas, kuris bėgo greičiausiai buvo labai populiarus, bet vidurinėje mokykloje asmenybės yra tikrai gerbiamos. Dabar aš manau, kad populiarus vyras yra vyriškas vyras. Jis dar turėtų būti stiprus, tikrai gražus aš manau, kad tokio tipo vyras yra tikrai šaunus. Tokio tipo žmogus turėtų labai gerai suprasti savo aplinką ir atmosferą ir galėtų imtis atitinkamų veiksmų ar galėtų pasakyti tinkamą žodį. Tai tikrai svarbu. Man taip pat patinka merginos, kurios susigriebia savo gyvenime ir turi tvirtą pagrindą. Taigi patinka stiprios moterys. Apskritai, tiek vyrų, tiek moterų vidus yra svarbu.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą